19. září 2011

O mně a o tomto blogu

Tento blog si klade za cíl být užitečným pomocníkem kojícím maminkám, které jsou věčně hladové, měly by jíst (v rámci možností) zdravě a přitom jim jejich dítko ponechává na přípravu a snědení snídaně/oběda/večeře méně než půl hodiny.
Jak asi tušíte k jeho vytvoření mě inspirovalo vlastní mateřství. Nejsem odborník na výživu, přesto jsem se ve vlastním zájmu seznámila s několika základními principy a pod tlakem nutnosti jsem "vymyslela" a odzkoušela několik opravdu snadných (většina úkonů se dá zvládnout jednou rukou) a opravdu rychlých (příprava většiny pokrmů trvá méně než 15 minut) receptů, které základní principy výživy kojících maminek respektují anebo alespoň neporušují (a když porušují, tak alespoň ne moc :)).

Ráda bych se tedy touto cestou o své znalosti a zkušenosti podělila, doufajíc, že budou někomu dalšímu k užitku.

Jak uvádím výše, nejsem odborník na výživu. Proto prosím každého, kdo by snad na těchto stránkách odhalil nějaký nesmysl, aby na něj laskavě upozornil mě i ostatní čtenáře prostřednictvím komentáře.

Dále prosím každého, kdo by se měl v této tématické oblasti (tj. snadné, rychlé a pro kojící matky vhodné recepty) oč podělit a tento blog se mu zdá být vhodnou platformou, aby mě kontaktoval na emailové adrese: email@katerinalukavska.cz a já z něj s radostí učiním spoluautora.

Kateřina Lukavská

Žádné komentáře:

Okomentovat